Branded Content Platform

ΑΝΕΥ... η νέα τάση των Homies

Μια social media καμπάνια που στόχο είχε την αύξηση του engagement των χρηστών

Mε τίτλο: «ΑΝΕΥ... η νέα τάση των Homies» και όχημα το αγαπημένο γυναικείο site, Queen.gr, η DPG Digital Media με την υποστήριξη της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας και σε συνεργασία με την UΜ, αφουγκραζόμενη τα «σημεία των καιρών», δημιούργησε μία σειρά videos, native άρθρων, Instagram polls και Facebook memes, με στόχο να παροτρύνει τους αναγνώστες να συμμετέχουν στο κίνημα των Homies, αναδεικνύοντας το motto της καμπάνιας της FIX Άνευ “γιατί στη ζωή κάποια «άνευ» είναι καλύτερα από αρκετά με».

ΑΝΕΥ... η νέα τάση των Homies